Tuesday, June 18, 2013

Zenit 11.



troszkę ciemne, ale mi się strasznie podoba bez względu na to... :) A na zdjęciu: Paulina


zdjęcia pochodzą z dopiero co odebranej kliszy z mojego starutkiego zenita 11 - tego, który ostatnio uraczył nas zdjęciami b&w. powiem wam, że pomimo tego, że obawiałam się tych zabaw ze światłomierzem, że źle coś ustawię na tych rozległych kołach starych wartości zamiast zwyczajnego iso, to teraz z efektów jestem niesamowicie zadowolona. zrobił na mnie cudne wrażenie.
(...)
cóż, sesja w toku, dziś miałam dwa zaliczenia, jutro następne dwa. marzę by zasnąć i obudzić się w jakimś innym mieście.
cóż, przyznam szczerze, że kurierzy mnie bardzo denerwują - list przyszedł szybciej niż mój nowy zenit i nagrywarka kurierem. serio...

5 comments:

  1. piękne zdjęcia! piękne. zwłaszcza chabry. mają taki śliczny kolor... zawsze je lubiłam.

    koka

    ReplyDelete
  2. ciemne zdjęcia wcale nie są złe, ja większość mam takich i bardzo je lubię. nawet jeśli mało widać ;)

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne ;)

    ReplyDelete
  4. Moja siostra ma aparat Zenit, też stary. Kiedyś robiła nim zdjęcia i wyszły kapitalne.Mają taki świetny klimat. Kolory nie są takie chamskie tylko fajnie przytłumione. Trafiają do mnie w pełni te fotografie. Zwłaszcza to pierwsze i to Pauliny. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)