Wednesday, October 2, 2013

"And if I recover, will you be my comfort?"








"Or it can be over, or we can just leave it here,
So you can remember, choose any colour,
I've got the answer, open it and follow."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
lubię kiedy zwykłe wyjście do sklepiku owocuje w kilka zdjęć do notki. :) wciąż choruję, ale nie czuję się tak połamana jak jeszcze wczoraj.
dzień pod znakiem brownie - moje popisowe ciasto. upiekłam aż dwa.
jeśli jesteście ciekawi, w zakładce powyżej "październik w obiektywie" pojawiły się już dwie październikowe fotografie. :)






16 comments:

  1. o super :-) to znaczy ze nie mozesz nigdzie wyjsc bez aparatu :) to dobry znak, i duuuuuuzo zdjęć :)

    ReplyDelete
  2. Zdrówka życzę. Ja niestety też choruję. ;c

    ReplyDelete
  3. Ostatnie najlepsze :))
    Hm, muszę kiedyś spróbować upiec to brownie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz, ciasto dyniowe ma bardzo specyficzny smak - przede wszystkim trzeba lubić przyprawy korzenne typu cynamon, kardamon :) Pierwszy raz spróbowałam go rok temu w Kanadzie i to było specyficzne (to dobre słowo) doznanie. Zresztą, do tej pory trudno mi jest określić jak bardzo mi ono smakuje (hah, czy w ogóle smakuje!), moim rodzicom np w ogóle nie smakuje! Ale mimo to robię je dla przełamania smaków, tym bardziej, że to jest najlepsza pora właśnie na takie smaki :)

      Delete
  4. Podoba mi się jesień w Twoim obiektywie :)

    ReplyDelete
  5. jej, jaka szkoda, że nie wiedziałam o tej akcji 'październik w obiektywie'! :(( zawsze mnie omijają takie rzeczy. piękne malinki, u mnie w okolicy już chyba nie można ich dostać. zdrowiej mary, zdrowiej! :*

    ReplyDelete
  6. urzekł mnie twój pikantny uśmiech :3

    ReplyDelete
  7. cała esencja jesieni jest w tych zdjęciach:)

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjęcia w takim jesiennym klimacie :)
    supcarolyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcie !
    Ja też w trakcie choroby... ; c
    W wolnych chwilach serdecznie zapraszam do mnie ; >

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. wszystkie zdjęcia umieszczane na blogu są wspaniałe, oczywiście zaobserwowałam!

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)