Sunday, March 29, 2015

Deep, blue sea.



11 comments:

  1. Ech, pojechałoby się. :) Fajne to zdjęcie ludzi na ławce na molo.

    ReplyDelete
  2. So beautiful! X

    http://www.fashioliezta.com

    ReplyDelete
  3. Przypomniałaś mi, jak bardzo tęsknię za morzem..

    ReplyDelete
  4. To zdjęcie spod ławek jest świetne, ludzie którzy akurat przechodzili pewnie się zastanawiali o co chodzi ; )

    ReplyDelete
  5. Przypomniały mi się spacery po sopockim molo :)) przepiękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Sopot! Chyba dzięki filmowi "Tylko mnie kochaj" mam takie ciepłe uczucia do tego miejsca i zawsze gdy tam jestem i patrzę na GrandHotel, od razu mam w głowie Maćka Zakościelnego :D

    ReplyDelete
  7. widząc pierwszą fotę pomyślałam od razu o wypadach nad morze moich rodziców w czasach młodości, potrafisz stworzyć klimat:D

    ReplyDelete
  8. Ach, lubię... Piękne, spokojne ujęcia!

    ReplyDelete
  9. ale pięknie nad tym morzem :) nigdy tam nie byłam na wiosnę! właśnie sobie zdałam z tego sprawę :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)