Monday, November 4, 2013

"Instead of being sixteen, I'm burning up a bible, feeling super! super! super! Suicidal."








"I wanna stay inside all day,
I want the world to go away.
I want blood, guts, and chocolate cake,
I wanna be a real fake."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zenit ttl - z niego pochodzi te kilka kadrów. pierwsza klisza, jaką wypstrykałam aby sprawdzić czy działa. jest mocno wysłużony, a ja widzę już jak się z tym modelem obchodzić, jakie ustawienia zweryfikować by otrzymać oczekiwany efekt. jestem pewna, że następne zdjęcia bardziej mnie zadowolą. :)


11 comments:

  1. świetne zdjęcia ! jak zawsze zresztą
    mons-monss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Twoje zdjęcia mają w sobie coś takiego, że nie można od nich oderwać wzroku :)

    ReplyDelete
  3. z mojej pierwszej kliszy zadowoliło mnie max 5 zdjęć ;p potem bylo juz lepiej ;d

    ReplyDelete
  4. Z niecierpliwością czekam na dalszy ciąg :))))

    ReplyDelete
  5. Pierwsze podoba mi się najbardziej!

    ReplyDelete
  6. jest super! Teraz ja już oswoiłaś zenitha będzie tylko lepiej!

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się to pierwsze zdjęcie, miasta nocą. Niby ciemniej ale widać więcej :)

    ReplyDelete
  8. pierwsze jest najcudowniejsze *.* pozdrów Zenita ode mnie!

    ReplyDelete
  9. kolejny raz się zachwycam tym, jak pięknie potrafisz uchwycić coś banalnego

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)