Thursday, August 1, 2013

100.


przez niewielką dziurkę zaczęłam oglądać inny świat.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
cześć! tak, do ciebie mówię, drogi czytelniku. :)
mam słabość do okrągłych liczb, trzeba więc tę niewielką okazję jakoś uczcić.
sto postów w moim małym, fotograficznym świecie. przyznam się, że strasznie szybko to zleciało. uczyniłam sobie tu taki mały dziennik, by codziennie (prawie) skrobnąć tu kilka słów, umieścić fotografię oddającą mój nastrój. cieszę się, że zebrało się was już 88 i, że tak dzielnie brniecie przez mój spam. :)
postanowiłam się zabawić i poprosić was o napisanie mi jednego pytania w komentarzu, jeśli macie ochotę. jeśli coś was na mój temat ciekawi, coś chcielibyście wiedzieć - śmiało pytajcie, a odpowiem na wszystko w następnym poście. :)
co to to takie brzydkie na górze, spytacie.
otóż, oto jedna z fotografii otworkowych, jakie dziś zrobiłam. randomowe świeczki z misiem na parapecie u a. w domu. wreszcie zrobiłam dziurkę o rozmiarze, która pasuje mi najbardziej, pozostaje tylko szkolić się i próbować.
dopiero kiedy cyka się zdjęcia bez obiektywu to widać jak bardzo moja matryca błaga o czyszczenie. na szczęście na dniach oddam aparat do czyszczenia i pozbędę się tego problemu.
dziękuję, że jesteście. ;)
xoxo

16 comments:

  1. cześć! ja pytam kiedy dostanę mojego lista, hmm? ;)

    ReplyDelete
  2. Ach, no to gratulacje! Okrągłe liczny są fajne :D
    Super zdjęcie, klimatyczne (przynajmniej dla mnie :P)

    ReplyDelete
  3. Może napiszesz klika np. 50 faktów o sobie ? :D - tak najlepiej się czegoś o autorce bloga można dowiedzieć :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  4. Moja rolka zrobiona aparatem otworkowym wciąż czeka na wywołanie;) Też ostatnio świętowałam sto postów, był to moment zastanowienia się 'co dalej'. Chętnie się dowiem szczegółów wykonania nakładki na obiektyw: materiał, wielkość dziurki itp. Możesz to uznać za pytanie na Twój temat, chociaż mam też kilka lepszych;)

    ReplyDelete
  5. Najdziwniejsza rzecz jaką możesz o sobie powiedzieć :3 ?

    ReplyDelete
  6. gratulacje:) p.s bardzo ładny:)

    ReplyDelete
  7. ja swoją matrycę też muszę wyczyścić.. ;x
    gratuluję 100 posta! to taka ładna liczba :)

    Jak wyglądałaby Twoja wymarzona randka?

    ReplyDelete
  8. Hehe też lubię okrągłe liczby :). Gratuluję tych stu wpisów!
    Jak dla mnie te zanieczyszczenia właśnie w tym zdjęciu dodają uroku :).
    Hmmm...Moje pytanie - czy masz rodzeństwo? :)

    ReplyDelete
  9. gratulacje okrągłej liczby! :D życzę kolejnej co najmniej podwójnej takiej :)

    ReplyDelete
  10. 100 postów to niezłe osiągnięcie

    ReplyDelete
  11. Widzę ze rzeczywiście otworkiem sie pobawilas :) ale to zabrzmiało:P pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. gratuluję 100 posta! Mała-wielka liczba! Pamiętam jak mnie cieszył każdy post, każdy komentarz! Dalej mnie cieszą niesamowicie!

    ReplyDelete
  13. sto postów, sto pięknych zdjęć! gratuluję :) też świętowałam nie tak dawno z tego samego powodu :D
    brzydkie? ja uwielbiam takie zdjęcia :D

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)