Wednesday, July 31, 2013

"Songs of desperation."

siądę dziś na łące i zostanę, dopóki nie zagłuszą mnie świerszcze.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dobra nowina - udało mi się załatwić sprawę z autorstwem zdjęć w magazynie. :) zostałam przeproszona i sprostowanie pojawi się w następnym numerze. całe szczęście!
druga sprawa, od jakiegoś czasu zbierałam się w sobie by zbudować sobie aparat do fotografii otworkowej/pinhole (stwierdzenie 'zdjęcia zrobione puszką/kartonem' nabrałyby nowego znaczenia. :D ), ale jedna z was, kochane, natchnęła mnie bym na ten temat więcej poszperała. tak też dowiedziałam się, że mogę po prostu zrobić sobie 'obiektyw' do mojej cyfrówki. efekty są momentami przerażające, ale to nadaje zupełnie nowy wymiar moim zdjęciom. może coś wam pokażę.
mój wyjazd do poznania jest już prawie pewny - matko, jak się cieszę! :*


12 comments:

  1. no to gratulacje, jak wywalczyłaś sprostowanie :)

    ReplyDelete
  2. Kiedyś widziałam na allegro uroczo skonstruowane skrzyneczki :)

    ReplyDelete
  3. Dobrze, że ze sprostowaniem nie było problemu :)

    ReplyDelete
  4. Jestem ciekawa tej puszki :) Mam kolegę, który też coś takiego tworzy :)
    Trzymam kciuki.
    Informuj nas na bieżąco :)

    ReplyDelete
  5. Hej jeśli nadal chcesz wziąć udział w konkursie- to termin został przedłużony do niedzieli ^^
    A książka wygrana będzie z autografem i dedykacją :)
    http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/07/konkurs-wakacyjny.html

    ReplyDelete
  6. Co się podziało w tej gazetce? Chyba nie jestem na czasie... Nie podpisali Cię jako autorkę zdjęć czy coś innego zrąbali?
    Co będziesz robić w Poznaniu? :)

    ReplyDelete
  7. To w ogóle Twoich zdjęć nie podpisali? ;/
    Ale fajnie! Lubię kiedy focisz!

    ReplyDelete
  8. Powodzenia w tworzeniu ;)
    Podoba mi się zdjęcie,jest takie delikatne i ciepłe.
    Pozdrawiam! Miłego pobytu w Poznaniu.

    ReplyDelete
  9. dobrze, ze udało Ci się to załatwić :) piękne zdjęcie :) pozdrawiam !

    ReplyDelete
  10. ciekawa jestem tego "doświadczenia" :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)