Thursday, November 7, 2013

"See I was dead when I woke up this morning."








"They can keep me alive, 
'Til I tear the walls, 
'Til I slave your heart. 
And to take your soul. 
What have we done? 
Can it be undone? 
In the evil's heart, 
In the evil's soul."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
spacer po gdańsku. niezależnie od pogody i temperatury to zawsze uspokaja moje nerwy. spacer wąskimi uliczkami, brukowanymi, krętymi, pełnymi barw.
dobrze mi to robi.

ps: dajcie znać jak wam pasuje nowy wymiar zdjęć. :) czy może być, czy powrócić do większych.




15 comments:

  1. Ten format zdecydowanie lepszy :) mogę skupić wzrok na całym zdjęciu od razu, a nie przepadam za przewijaniem zdjęcia np. w połowie :)

    ReplyDelete
  2. + No i zdjęcia wspaniałe :) aż wróciły do mnie wspomnienia tegorocznych wakacji :)

    ReplyDelete
  3. marzy mi się samotna podróż do gdańska, żeby w spokoju wędrować tymi uliczkami i zgłębiać piękno tego miasta. bez turystów, bez rodziny. piękny jest gdańsk w twoich zdjęciach.

    ps jak zrobiłaś te ikonki od fb, insta itd? są cudne :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się światło na czwartym zdjęciu, nawet kosztem lekkiego przepalenia.

    ReplyDelete
  5. Ostatni raz w Gdańsku byłem z 3 lata temu. Ale muszę się pochwalić, że widziałem wschód słońca z poziomu balkonu Ergo Areny :P
    A zdjęcie fajne.

    ReplyDelete
  6. To 'nasze' miasto jest takie fotogeniczne :) zmiany na blogu jak najbardziej pozytywne, wielkość zdjęć też jest ok ;)

    ReplyDelete
  7. Jak dla mnie mniejsze zdjęcia są na +. Max wielkość jaką dobrze się ogląda to - jak dla mnie - ok. 800x600 pix.
    Gdańsk wygląda wyjątkowo spokojnie na Twoich fotografiach...

    ReplyDelete
  8. taki rozmiar zdjęć jak najbardziej pasuje. a same fotgrafie jak zawsze bardzo mi się podobają :-)

    ReplyDelete
  9. A mnie się tam podobał duży format ale ten też wcale nie jest zły ; )

    ReplyDelete
  10. Czy zdjęcia z cyfrówki też będziesz dodawać w takim rozmiarze ? Czy tylko te z analoga ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkie zdjęcia będę dodawać w takim rozmiarze - pełny można zobaczyć po kliknięciu na dane zdjęcie :)

      Delete
  11. sliczne zdjęcia *_*
    szczególnie to ostatnie ;)
    pozdrawiamy i wolnej chwili zapraszamy do nas,
    mamy nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie na naszym blogu ;)
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/ + obs?

    ReplyDelete
  12. Jakie sympatyczne są te stoliki na pierwszym :)
    Co do formatu zdjęć to wydaje się optymalny i w sumie to daje mi do myślenia, bo zawsze wrzucałam większe, a przez porównanie widzę, że to nie zawsze najlepsze rozwiązanie...

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)