Saturday, June 29, 2013

Mind's symphony.


moja nadzieja stała się jak ptak w klatce. notorycznie ode mnie ucieka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
na wstępie serdecznie gratuluję wszystkim, którzy zdali pomyślnie matury, pamiętam kiedy sama zdawałam (chociaż przyznam, że już przez mgłę) i wiem, że to ogromny stres. :)
obyście teraz dostali się na wymarzone studia - dobrze to przemyślcie by potem nie musieć zmieniać. :)
okej, pomatkowałam trochę, a teraz parę ogłoszonek.
zostałam namówiona by moje prace prezentować również na tumblrze, uznałam to za fajny pomysł z racji tego, że można tam śledzić i reblogować posty. jeśli macie tumblra, śmiało śledźcie mnie pod tym adresem: http://soulsanatomy-photo.tumblr.com/ :)
ostatnio nocami bardzo dużo czasu spędzam na flickr. poznałam tamtejsze społeczności i odkryłam naprawdę cudnych artystów niemal z drugiego końca świata. przypominam też, że mój profil znajdziecie TUTAJ a jeśli nie macie swojego to warto tam zajrzeć i poszperać, chociażby z takich powodów jak ja - uwielbiam inspirować się tym co zobaczę, wtedy wychodzą mi najlepsze zdjęcia. :)
mam nadzieję, że pogoda szybko się poprawi bo zdjęcia mi się kończą dość dotkliwie. a tyle mam wspaniałych planów... :) 
udanych wakacji!

1 comment:

  1. Ja z takich kont typowo fotograficznych, to mam założone tylko na deviantart.com Ale flickr znam od dawna i zgodzę się, że tam jest wiele nietuzinkowych zdjęć. :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)