Tuesday, April 23, 2013

It's time to feel spring!

tea time!

new 'vans'-a-like shoes

i need my lips to be pretty for summer :D

hello there :)
dzień był ciepły ale nie na tyle słoneczny by iść na spacer, więc postanowiłam wybrać się na zakupy - nowe buty i rolka filmu pilnie potrzebna. zaopatrzyłam się także w nową pomadkę z witaminami, chcę ją przetestować, bo po zimie moje usta są w strasznym stanie. a wiosna i lato to idealna pora by nosić moje ulubione szminki. wyrwał mi się z kontekstu taki mały, lajfstajlowy post ale czasem trzeba. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

today was warm but not sunny enough to go for a walk, so i decided to go shopping - new shoes and camera film badly needed. i also bought a lip balm i want to test, cause my lips after this winter are horrible. spring and summer are the best time to wear my fav lipsticks. this whole post turned out very 'lifestyle' type, but i hope it's okay. :)

5 comments:

  1. mniami, ten donut <3 hmm zakupy zawsze są dobrym rozwiązaniem na spożytkowanie czasu;p, zwłaszcza gdy idzie wiosna. czas na odnowienie swojej szafy i/lub kosmetyczki:) swoją drogą malinka i żurawina - yum yum yum

    ReplyDelete
  2. Mam taką samą pomadkę! Lubię ją chociaż dokupię sobie truskawkową. Muszę.

    ReplyDelete
  3. mam tą pomadkę i bardzo już lubię! :d
    ma piękny zapach...
    może wzajemna obserwacja??

    www.arcbleu.bloigspot.com

    ReplyDelete
  4. ale masz cudne włosiska :)
    no i nie mogę, nie mogę tego napisać - i genialną podłogę :D

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)