Saturday, January 25, 2014

"If I had a heart, I could love you."


"If I had a heart, I could love you,
If I had a voice, I would sing.
After the night when I wake up,
I’ll see what tomorrow brings."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
wybrałyśmy się wczoraj z siostrą na krótki spacer. słońce świeciło tak pięknie, że nie można było zmarnować takiej okazji.
udanego weekendu!
---------
me and my sister had a short walk yesterday. the sun was shining so beautifully that we couldn't waste such a moment.
have a nice weekend!


19 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Zrobiłam błąd stylistyczny wcześniej :o
    Piękne zdjęcia, uwielbiam twój blog.
    W poprawce: również byłam wczoraj na spacerze, ale zamarzałam! :D i nie zrobiłam zbyt wielu zdjęć.
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. zima zaczyna być piękna dopiero, jak jest słonecznie :))

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia :) U mnie też było i wczoraj i dzis tak słonecznie, ale temperatura skutecznie mnie odstraszyła od wyjscia gdziekolwiek.

    ReplyDelete
  5. These are really beautiful! So clear and bright - really like a winter's day! Fantastic!

    ReplyDelete
  6. Z każdym postem pokazujesz nam coraz ładniejsze zdjęcia!

    ReplyDelete
  7. this kind of moment (and picture) always reminds me that i'm in love with the world too

    ReplyDelete
  8. Ależ ja tęsknię za słońcem! Też wybrałabym się na taki spacer :))

    ReplyDelete
  9. Pierwsze i drugie zdjęcie są piękne! Uwielbiam Fever Ray :)

    ReplyDelete
  10. zima..., a tak niedawno myślałam, że się gdzieś po drodze zagubiła...:)

    ReplyDelete
  11. Wczoraj było tak pięknie, a dzisiaj szkoda słów. Łapie odrobinę słońca z Twoich zdjęć :)!

    ReplyDelete
  12. Sisterly moments are wonderful really! Love love love!

    ReplyDelete
  13. Na Twoich zdjęciach nawet ta zima wygląda pięknie, nie tak strasznie, jak jest w rzeczywistości :)

    ReplyDelete
  14. Te zdiecia sa takie piekne ze prawie sie wydawaja nie prawdziwe :)

    ReplyDelete
  15. the first photo is incredible. i have never seen such a thing, i am so jealous of you! where is it?

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)