Sunday, April 14, 2013

13.04.2013 - a day with my sister.




Mr&Mrs Duck.







Dolphin Cafe with my sister for the end of the shooting!


Magda's house has some vintage elements in it, I love it!

it looks awful, it was raining so bad, i was all wet but my sis did take this photo of me anyway :)
wczoraj było imponująco - wyciągnęłam siostrę na zdjęcia bo niebo zasłaniały piękne, burzowe chmury, liczyłam, że coś fajnego z tego wyjdzie. :) nie myliłam się. i pomimo tego, że szybko złapał nas deszcz to bawiłyśmy się dobrze i liczę, że wam również spodobają się efekty. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

yesterday was impressive - i took my sis for shooting, there were beautiful, dark clouds on the sky, so i hoped to do something nice with it. :) i was right. even if we got cought byt the rain very quickly, we had fun and i hope you'll like our effects of it. :)

6 comments:

  1. Mary, jesteś prześliczną kobietą :):-*
    nie wiedziałam, że nosisz okulary, fajnie Ci w nich :)

    ReplyDelete
  2. Twoja siostra jest MEGApodobna do Ciebie, dopiero teraz to widzę!

    ReplyDelete
  3. Niesamowicie klimatyczne zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. W takim razie zapraszam do akcji! ;)

    ReplyDelete
  5. Marys <3
    Kocham twoje zdjęcia wiesz? Mają cudowny klimat zawsze.

    ReplyDelete
  6. Co za cudowne kadry!! Pierwsze, drugie, trzecie...miazga, no! Robiłaś cos z kolorami?
    A Ty masz prześliczne usta! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)