Thursday, March 28, 2013

Evanescent.

cleaning the room may bring unexpected sometimes. i found some treasures in my jewellery box i want to show you. i took photos of the funniest or my fav earrings. most of them are handmade and bought from my friends but there are also ones from various oriental shops.
you can see few of my historical books i'm very proud of. honestly i hate cleaning but on the other hand there's always something to discover. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sprzątanie pokoju może czasem przynieść niespodziewane. znalazłam kilka skarbów w mojej szkatułce na biżuterię, które chciałabym wam pokazać. zrobiłam zdjęcia najśmieszniejszych albo ulubionych kolczyków. większość z nich jest ręcznie robiona i kupiona od znajomych ale są także okazy z orientalnych sklepów.
możecie też zobaczyć kilka z moich historycznych książek, z których jestem bardzo dumna. szczerze mówiąc, nienawidzę sprzątać ale z drugiej strony zawsze jest gdzieś coś do odkrycia. :)




this candle keeps me calm and chilled out.

one of my favourites poems. really about my life in some way.

1 comment:

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)