Monday, March 18, 2013

Happy birthday, mom & St. Patrick's Day. 17.03.13.

yesterday's three posts were just moved from my previous blog. this one is already fresh and up to date.
as most of you know we had st. patrick's day yesterday, a very famous, irish day.
every year i try to spend it with my friends and have one (or few) green beers. this time we really had fun in some scottish pub in gdańsk with a glass of guinness.
also, march 17th is my dear mother's birthday (and few musicians too, haha), so there wouldn't be a day without a cake and a bunch of flowers.
i've got some photos for you, guys from the whole yesterday's day. :)
xoxo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

wczorajsze trzy posty były jedynie przeniesieniem z poprzedniego bloga. ten jest już świeżuki i aktualny.
jak większość z was wie, wczoraj mieliśmy dzień świętego patryka, znane irlandzkie święto.
każdego roku staram się spędzić je ze znajomymi i strzelić sobie jedno (lub kilka) zielonych piw. tym razem bawiliśmy się naprawdę dobrze w jednym ze szkockich pubów w gdańsku ze szklanką guinness'a.
17 marca to także urodziny mojej drogiej mamy (i paru muzyków, haha), dlatego też nie byłoby dnia bez ciasta i bukietu kwiatów.
mam dla was kilka zdjęć z całego wczorajszego dnia. :)
xoxo





the best and the cheapest place to have a coffee
Joanne having fun. :)


Pychota - chcę by to było w Polsce :) //
 awsome stuff, need that in my country. :)

5 comments:

  1. Najbardziej spodobało mi się to zdjęcie Gdańska nocą:)

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie świętowałam Dnia Świętego Patryka, ale to w sumie całkiem ciekawe. Każdy powód jest dobry, aby wypić sobie piwo, dwa, ewentualnie skończyć pod stołem ;)

    ReplyDelete
  3. akurat jestem w Londynie i my też świętowaliśmy przy Guinnesie w angielskim pubie, niesamowita atmosfera:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. łał, zazdroszczę :) Zawsze chciałam spędzić ten dzień w Anglii. :)

      Delete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)