Monday, March 18, 2013

Winter sea. 16.03.13.


maybe you remember or not, but yesterday i wrote you that today (in just... siberian temperature) we've got a little trip in our university program. well, actually we spent like four hours watching birds (i should add here that my biology course contains a lot of shitty things i will never use in a real life). but the truth is, when you've got a camera with you nothing is boring and everything is a great new object to keep as a photograph.
we got extremaly cold but i'm sure that fun we had and those pictures were  definitely worth it. :)
the rest of my free evening i'll spend on blogging, posting, reposting and enjoying - it's positive to be positive. :)
(omg, i just love this pomegranate green tea that came to me straight from berlin. you can warm it up or drink cold - both forms are awsome!)
enjoy your weekend!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
może pamiętacie albo i nie, ale wczoraj pisałam wam, że dziś (w... syberyjskich temperaturach) mamy malutką wycieczkę w naszym programie nauczania. cóż, właściwie spędziliśmy ze cztery godziny oglądając ptaki (w tym miejscu powinnam dodać, że mój kierunek zawiera mnóstwo gównianych rzeczy, których nigdy nie użyję w prawdziwym życiu). prawda jednak jest taka, że kiedy ma się ze sobą aparat nic nie jest nudne i wszystko jest doskonałym obiektem by zatrzymać go na fotografii.

zmarzłyśmy niesamowicie ale jestem pewna, że ten ubaw jaki miałyśmy i zrobione zdjęcia były tego warte. :)
resztę wieczoru spędzę pewnie blogując, publikując, repostując i po prostu kontentując czas - bycie pozytywnym jest pozytywne. ;)
(omg, uwielbiam tą zieloną herbatę o smaku granatu, która przyjechała do mnie prosto z berlina. można ją podgrzać albo pić na zimno - w obu formach jest genialna!)

udanego weekendu!



My friend - Paulina.






And again - Paulina.

5 comments:

  1. Lepiej to wygląda na blogspocie, chociaż jestem przywiązana do wordpressa.

    ReplyDelete
  2. pięknie tu u Ciebie, nie da się nie zostać na dłużej :)))
    :-*

    ReplyDelete
  3. bardzo mi miło na Twoje słowa, cieszy mnie każdy kto odnajduję choć cząstkę siebie - u mnie. piękne morze, tęsknie za nim bardzo.

    ReplyDelete
  4. Ciekawi mnie, jaki był Twoj pierwszy aparat... :)
    Drugie zdjęcie mnie urzekło najbardziej!

    ReplyDelete

Dziękuję za wizytę w moich skromnych progach. :)
Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy.
Nie zapomnij zaobserwować, jeśli Ci się podobało. :)